goshiposhi!

Umpalumpa =D

Sitter atm på min foto lektion, men ska snart rymma ifrån den o åka hem o chilla x). Provet idag gick analböna, trots att jag suttut i några dagar nu o verkligen pluggat sönder mej! Seriöst, Dödda mejj!! Vf kan inte jag va en såndär smart sak som kan matte utan att ens behöva öppna en bok? Aja va gör de om 10001 år när matte är glömt och folken har dött.

efter provet, hade jag fett hål, eftersom jag blev färdig långt före den utsatta sluttiden. Så jag lockade med mej lite folk som fick följa med o köpa godis till beatankorven x>. Blev sisådär 1.5 kilo x3 så nu ska jag tjocka mej tills jag dör tills mina blodkärl täpper till =D. Köpte även the till min mami, för att jag är snäll! =) Efter en bunt tjatande om jag o folket skulle käka pizza på stan, dissade vi de eftersom viljorna våra hade ingen majoritet. Men Later on gick jag o Maria och köpte oss en pizza fylld med pommes badandes i kebabsås *drooolz*. jag sa till pizzabagerna att tjocka på med massa pommes o sås och när jag o Maria stod o vänta på pizzan visade bagern upp den o sa; Jag får inte plats med mer sås nu x). Då vatt pizzan över, över, överfylld med sås =>. Fast de va iofs lite för mkt XD men ändå ganska massa gottaste =3.
Jag tror jag har blivit fett beroende av fett! Socker har jag vatt beroende av i flera år men fett, nupp! Nu kan jag inte sluta äta nått avde =S. Jag skäms =/.

Nu på fotot vatt jag, Raisa, Josse och Ena i studion och fotade =). De vatt kul och bilder kommer komma =>. På fredag har jag o Raisa bokat studion igen, men vi får se om vi kommer gå dit o fota. Fårse vad som ska hända och om vi orkar helt enkelt ^^.

Nehepp nu ska jag o Raisa rymma från lektionen och åka hem, de e vi värda =3


Poxodoxo!

Betitäti

Kommentarer
Postat av: Nea

Jag hade fan velat se pizzan xD

2009-03-04 @ 20:40:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback