Fredagsmys!

Hello dudds =>

Idag har vart en ganska chill dag, gjorde inge på svenskan, lyssnade på mormorns på engelskan och så lyssnade jag på musik på matten x3.

När jag kom hem gjorde jag mega goa pancakes *droolz*. Tjocka också i mej nårra gräddbollar, men kände mej äckligt mätt =( När jag rapade kom de nästan upp kräka. Så jag kände mej lite ganska tvungen att kräka upp lite. No worries brukar aldrig hända annars, för jag brukar inte kunna kräkas, klöks bara =/. Men idag funkade det =) Nu är jag äcklig jag vet, men eftersom jag nyss käkat före min kräka så smakade kräkan fortfarande mat. Typ chocklad o grejjer XD Ganska go smak XDD. jag vet äckelpäckel men WTF! XD

Om nån timme elr nå kompilompar Robin till mej o vi ska müsa! Det behövs för jag sakni korven.
Tror de kan bli donkenpajsbak idag f.ö =3. men fårse, fårse ^^

Frågan e va man ska hitta på tills korven kommer ^o). Kanske spela nå kul spel, Har inte spelat gh på länge, men vill spela nå annat kul.

OMG! de e ju f.ö fredag den 13:e idag =33. Får nog bli en skräckis idag (igen ^^) bara för att "fira".

Ajii, Hare gott fann =33

Pixxipoxxi

Bätilättispätati

Kommentarer
Postat av: jennie

tur att spyan fortfarande smakade gott då ;)

det har jag då aldrig upplevt! haha

2009-03-13 @ 17:54:23
URL: http://jennieholgersson.blogg.se/
Postat av: Raisa

http://www.saltopeppar.se/



stora solbrillor..



poxxälskibeätii<3<3<3<3<

2009-03-14 @ 18:03:29
URL: http://raisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback