Skänk mej pengar elr säg vem man ska behöva döda!

Vem ska man behöva döda för att få bli rik?!
Var jag än befinner mej ska man köpa saker elr vill man ha en massa saker.
Idag gick jag o mina homies på stan. Fanns galet mkt som jag hade velat köpa. Men fasn, kan inte köpa ett skit för att jag e broke och kommer vara det precis hela jävla sommaren.
Atm, sitter jag och kollar på dropdeads site (http://www.iheartdropdead.com). Jag drägglar sönder på dom kläderna! Dom e SICKzor! Och nu hare kommit in nya kläder. Som sagt, vem ska man döda för att få pengar?!









Yes, dessa och massa, massa fler måste införskaffas latzor on, när jag (antagligen) har horat runt bland gatorna.

F.ö. Har dagen och gårdagen vatt brao =>. Igår vatt de bäst, vilket betyder Robinmys. Kommer inte få träffa honom på typ en vecka nu p.g.a dreamhack. Jag är en böna och saknar honom redan>_< kommer inte överleva en vecka!! INSANE ju!.
Men måndag tisdag blir nog iaf stan, måla i ateljén o bara umgås med homiesarna. Hålla mej sysselsatt som sagt XD.

Aop, nu ska jag käka pizza sen ska jag fundera ut vem jag måste döda för att bli rik >_<. En del folk hare jävligt bra, bara glider på sina jävla räkmackor =(. Funderar fan för att göra en tyckasyndommej-insamling. Tror ni de hade funkat?

Fred! (oooch skäänk Bätätii massa pengaaar, de e din inre röst som talar, lyssna på mej)

Bätikorv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback