Slarvig och olydig

Tjöblööö!

Jag är trött o varmkorv.
Har vatt en kort dag idag, men hade prov i matte som jag inte pluggat till. För att inte ha pluggat kändes de la ok. Förutom att jag va cepeböna slarvig och missade viktigheter =<.
Aja, dilligaf!

Jag har pillat lite lite på min klänning, nu ärre bara att sy upp den en evighet vilket kommer die me sönder för de e galet bönigt =<.

F.ö. var de inte bara slarvigheter i matten, NOPE! De räcker inte me o va inriktad slavriv på en grej. Hell NOE!

Idag råkade jag låsa in mine keys i skåpen, så då fick jag vänta i evigheter på att våra retard vaktmästare skulle komma o knipsa upp låset, men han hade viktigare grejer o göra. T.ex ladda sin mobil och vänta på vattenkrig. Hmmm. OK! Åsm.
Men sen kom en annan snubbie o hjälpte mej tillslut.



Idag fick vi också utvärdera en lärare som ingen gillar.
Vi va inte snälla alls inte X>





Hööhöhö!

Aop men nu ska jag gotta ner mej i tjockigheter o se om Paris Hiltons bff grej e nå o se, sen Desperate =>

Yskebyskeböna!

Bätikorv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback