Kalasvecka

Hupplahopp!

Jag är hemma nu, har vatt de i nån timme elr 2. Måste säga att jag inte gillar de riktigt. Fast denna veckan kommer nog bli bättre än vad mina veckor brukar va hemma i huset. Min lilla apa till syster åkte till Mallorca idag. Skönt att bli av med henne även om de har varit fete mkt dålig behandling hemma. Mina folks har köpt sönder sig med grejer, kläder och skor till henne, hon får en resa + massa "fickpengar". Jag har inte fått ett jälla skit. Och dom anser att behandlingen mellan oss syskon är jämn. Hell NO! säger jag, elr faktiskt skriker jag ut. Fett trött på de, men hursomhelst kan denna veckan bli bättre än vad dom brukar vara.

Denna veckan som vatt, va mysig ofc. När man va i skolan gick man bara och längtade hem för att få träffa och mysa med Robin. Igår blev det lite för lång längtan och för stor saknad. Jag slutade kl. 12 men åkte lite efter 2. Robin skulle kommit hem vid 7 men kom lite innan 9, Jag hoppas ni förstår hur painful de va för mej att behöva vänta så länge på nån man längtat efter hela dagn?!
Aja men vi har haft det riktigt mysigt dessa dagar och jag ville egentligen att dom skulle stå stilla ett tag^^.

I fredas vatt de även piratdag i skolan. de hade fiskedamm och guldmynt gömmor som man skulle hitta så många som möjligt, den som hade flest skulle vinna ett pris. Min klass var riktigt duktiga och alla blev sånna tävlingsmänniskor ^^. Vi fick in 190 st, vi låg först ett tag men jag tror inte det räkte iaf=/. men vi får se.

Aja nu ska jag tjockenhafa meei!

See ya!

Korvkorvbätikorv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback