byebye babydreads

Halluuuepp!

Glöm det jag skrev igår om att jag kommer få en chill vecka. Redan har jag fått va en slav @ home =<.
Jag är galet trött påt och nästan önskar att jag kan bli riktigt handikappad ibland.

Förutom att jag slavat har jag även röstat idag =).

Snart ska jag käki rabarberpaj, färga håret och plugga analböna matte =<. Orkar de egentligen inte men måste fanimej detta =<.

Egentligen orkar jag inte färga håret heller eftersom att de e så mycket förberedelser med de. Jag måste borsta ut alla mina tovor a.k.a babydreads. Jag gillar de inte =< dels för att de e jobbigt att borsta ut men mest för att jag gillar dom korvarna och de e jobbigt att behöva vänta lääänge för att få tillbaks dom =<. Sen måste jag också separera de svarta med mitt blonda, de e inte kul. Det är pilligt och sen är man så galet orolig att de ska komma svart färg in till de blonda, både under färgningen ach urtvättningen. Sen räcker det inte med att va orolig en gång, nej fasn heller! Den förbaskade färgen kan färga av sig på mitt blonda i flera jälla duschar efteråt =<.

Aja, nu ska jag iaf börja ta farväl av mina dreadzorz och sen börja få ut dom =<.

Ha de korv!

Bätiböna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback