Rent men helt slut

Nu har jag städat färdigt hela jäkla huset!
Cepe vad mkt pryttel o småskit de e över varenda minsa millimeter typ >_<. Överallt äre nån prydnad elr nåp annan skit som tar upp damm och plats =(. Så fort man trodde man nästan var klar såg man att de fanns fler rum i huset som inte vatt städade. Hela tiden! Fanns knappt nån ände! Förrän nu typ.

Ok, har inte städat helt sen 11.30 men  nästan!
Sov dock i ca 4h efter jag dammat klart, inte ute i solen som jag hade velat (eftersom den förbaskade saken vatt bakom massa moln hela tidn >_<) men imin säng! Skönt som fan, må jag säg!

Är still sjuk, nu sjuk som ett as bara =(. Kan knappt leva så sjuk är jag! Men måste bli tillräckligt frisk till imon så jag kan träffa min Käre mumskorv =3.

Fasn! Är helt utmattad i kroppen, ska nog gå o nattlinana snart, baskemej va tråkigt! =(.

Yes, ingen som har nå kul o uppmuntrande att dela med sig av??

Kärlek!

Bätikorv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback