Nya ord = ordbok och korsord för många

Hahaha!
Glömde skriva att mina homies tycker de e som att lösa korsord när dom pratar med mej XD.
Jag har länge hört att de e svårt o fatta allt jag skriver, men att jag pratar sick hade jag ingen aning om XD.
Jag trodde alla förstod vad jag säger, elr iaf nästan alla XD.
Jag använder m¨ånga ord som jag hakat upp mej på, som böna, korv osvosv. Och dom orden använder jag till allt i stort sätt ^^. Dom har många meningar, positivt,negativt, i låtar osvosv. ^^.
Jag hittar på nya ord (vilket jag vanligtvis är omedveten om) så folk tycker att jag borde skriva en Bätibönaordbok ^^.
HIHI, kanske jag bode göra nån dag, om jag vet att de e värt det. Vilket betyder om jag vet att jag kommer tjäna Moneh påt x).

Fast ni måste hålla med om att språket här i bloggen har blivit mer svennigt och följer alla jäkla ordlagar mer nu, aaight?!
Ganska tråkigt i min smak. Men de e ju alltid roligt om folk gettar vad jag skriver.

Nu ska jag gå o va en böna i sängen o bara längta in tisdan!
Woowoo!

Fleeed! (kines som sa't)

Bätikorvkalas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback