Böna




Hi everybody!

Idag har vatt en chillböna dag, sov hyfsat länge idag, wohoo! (undrar vad som var fel förra veckan ^o) ). Jag har dock dammat hela huset, bara golven kvar nu, fårse om jag tarom ikväll elr imon. Mitt i dammninen tog jag en stund sola-pause, vilket va quite åsm! Hoppas på att jag har blivit mktmkt brunkorv, kommer iaf inte få fula linjer eftersom att jag e pretty much naked när jag solar ^^. Både snyggare bränna och mkt skönare =).
Efter solandet blev de back till dammandet, fasn de e uttröttande som attans! Känner också attjag har fått värmeslag elr nå, för jag kan knappt titta utan att jag mår kräkenilla =/.
Har dock blivit lite bättre nu eftersom jag pillrat i mej Ipren^^.
Så alldeles strax ska det avsmakas en matig sallas men först ska jag hänga tvätt =(.

Ha de tottly åsm!

Bätikorv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback