What to do..

Hej hallåpp!

Nu vart det ca 2 timmar sen Robin åkte hem så nu hare vatt tråkigt en bra stund. Jag har dammat hela huset, under tiden kom också mina hundar och ville busa och gosa. De ville ha massa uppmärksamhet och jag ville ha pause så det passade ju bra ^^. Ska också snart städa golven.

Den nya H&M katalogen kom idag också så det skulle va kul att kolla igenom den lite. Vatt också planerat att jag skulle ut ikväll med Sachabönan men vene hur det blir av riktigt, ska upp tidigt imon och åka iväg till MOM MOM och POP POP eftersom att min POP POP fyller år. Är dock inte spec pepp på att åka iväg till nå tråkigt ställe som jag inte ens vet vart det ligger >_<. Men får väl fundera ut vad jag ska göra och hur allt ska lösas.

Nu vet jag inte vad jag vill göra, får väll bli golven direkt då antar jag =/.

En kärlek!

Bätikorv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback