Jag var bara inte gjord för dessa dar, dessa dar är inte gjorda för mej.

Waay, äntligen kunde jag logga in. Har fan tatt över en kvart att försöka, men allt fackar som vanligt! SWELL!

F.ö. har allt annat vart precis som blogginloggandet, swell! =(.
Allt går cepe!
Håller på att dammsuga och diska hela golven men alla är fittor och jävla rövhål rent ut sagt. Jag är cepe jävla trött på allt och snart går jag och lägger mej under en sten för jag orkar verkligen inte med tillvaron!

Iaf har jag vatt nyttig, inte ätit nått, gått långpromenad och de där med golven.
Jag måste börja dricka mjölk för att det är bra för hår och naglar, men jag gillar inte smaken så jag dränkere med obo'ypulver^^. Minst 1 glas om dagn, bläää!
Jag måste fortsätta såhär! För jag trivs baskemej inte som det är nu. Det har blivit alldeles för mkt av det goda. Back to platt skare bli! Säga vad ni vill men jag trivs inte som det är nu!

Hej på er, nu ska jag leta efter en bra sten långt åt helvete!

Pepp!

Bätikorv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback