YUM!

Hello ya'll!

Jag är hemma, sitter i soffan atm med min lilla kelbula i knät.
Idag har jag ätit en cepegod smörgåstårta =3 men jag har frusit hela dagn men nu är jag lite lagom i kroppen.

Imon vetikatten vad som ska hända, ska sova länge, sova och va chili må jag trå =).
På månda blire iaf mys med lite folk, ska tralla runt på en marknad, sen måste jag tralla på stan också, sen blire också Robinkorven mys x). Saknar sönder mej på na, har inte träffat honom sen onsdas morron och kommer inte se han förrän tidigast tisda =(. För långt för Bätiböna må jag säg =(
Men swt kommer iaf bli cepe mys när jag väl får träffa na x).

Ska försöka övertala bror min att spela nå kul spel @ xbox nu =).

Kärlekhafen!

Bätikorv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback