fint

Go morron!

Idag ställde jag klockan för det vatt ju planerat att inte va hemma idag. Dock vet jag still ingenting om nånting.

Jag vet dock att jag har haft fel, trodde bara jag skulle komma in i mina sluta äta perioder men som vanligt följer depressionen med som hand i hand=/. Jag hatar detta och vill bara ha ihjäl det! Att ha dessa tankar och så här överdrivet mkt känslor vet jag att man inte ska ha. Och allt känns så galet fel hela tidn.
Jag skriver inte ens om hälften om hur det verkligen är, hur jag känner.
Vill inte skrämma mina läsare.
Men det är skönt att skriva av hur man mår när man inte kan prata.


Fan vad tråkig jag blir nr jag blivit såhär!

Nu ska jag ställa mej i duschen!
Hoppas ni hare fint iaf =)!

Bätikorv!

Kommentarer
Postat av: Majs

Fina bettan! det är inget fel på dig alls. Jag har också mina stunder med för mycket känslor. Det känns som att livet bara är så. En del känner alldeles för mycket, men det är inget man kan göra åt. Om du vill ha nånstans att ta vägen finns jag här, (åker dock till danmark torsdag, är hemma igen på söndag) men jag finns iallafall här. Ta hand om dig bönis <3

2009-07-29 @ 12:04:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback