todays exclusive; free tour in my brain.

Hallupp! Nu har jag precis kommit i från kylan, det är baskat kallt ute må jag säg! =(.
Träffade Emilia, gick lite pratade massa, mys =).

Idag är jag jäkla stolt över mej själv =>
Promenerad över 10 000 steg idag och inte ätat nå heller =) Det är såhär mina dagar ska vara!
Ändring måste ske för jag mår så jäkla kasst av att se min kropp. Känns som om jag håller på att traska in i mina perioder igen. Dock kanske det inte är jättebra även om jag mår bra av det. Jag blir så galet motiverad på att träna och inte äta, allt blir en tävling med mej själv mot mej själv. Jag mår bra av det, jag känner min kropp och vad den klarar, dock känner jag väll inte fullt hjärnan är jag rädd. Och jag är rädd att folk inte fattar att jag mår bättre av mina perioder än när jag inte är i dom. Eftersom jag blir smalare och det är det jag vill. Jag har gjort det här så länge jag kan minnas, tror det började när jag gick i 3:an-4:an. Hur ska det helt kunna försvinna ur mej när det har skapat mej?
Aja nu ska jag inte skriva mer om detta, men ni märker kanske själva att jag redan blivit lite fokuserad och bara babblar på om detta =/.

Still, jag letar efter den dära stenen.

Bätikorv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback