På håret!

FAsn!

Mitt hår har börjat se analböna ut!
Så om jag hinner innan Robinstjärt kommer ska jag nog klippa till de =).
Fan vad jag tröttnar snabbt på  mitt sablans hår. Kommer in i perioder då jag klipper lite nästan varje dag^^. Dock har jag kanske inte klippt till mitt hår på nårra veckor, kanske 2 elr nå XD.
Men mitt hår växer ganska snabbt + som jag skrev precis, jag tröttnar snabbt!
Funderar också riktigt skarpt på att ändra på hela fadderallan, trycka dit mer blont tror jag. Fortfarande svart och blondt då=).

Faktiskt så längtar jag lite till jag klipper mej.
Kanske springer o gört nu istället, dålig på det där med tålamod och allt vad det heter XD.

mosh!

Bätikorv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback