Ny dröm men var är mat'n?

Btw så har jag inte berättat om min dröm jag hade natten till i fredags.
Det kan jag verkligen kalla dröm, för det är en dröm.. Aye!

Jag kommer inte ihåg hure kommer sig men det var iaf en snubbe som ville betala (och han gjorde det) för bröstförstoring, fettsugning och hårborttagning med laser. Min kropp blev helt fanastisk och jag lovade mej själv att verkligen ta hand om den och sköta den. Jag piercade mina efterlängtade "hippos". Och efter allt detta började saker hända. Jag blev ÅSM helt enkelt x).

F.ö. vet jag inte vad jag vill äta för middag, så än så länge hare bara blivit popps och chips =(.
Jag borde verkligen ut och gå, helst springa men det vet vi alla att jag inte kommer göra >_>.


Imon äre en ny dag, en ny start. Då blire motion och nyttigheter må jag säg!


Oooh! F.ö. så har jag fått min efterlängtade kräm nu x).
Så jag har ätat de nårra ggr idag och fler blire nog =)

Böböööy!

Bätikorv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback