DARNdiddelliarn!

F.ö. så ska jag baka idag, plocka ner tvätt från tvättstället/ torkstället/torkvinda (VAD HETER DET?!) och va allmänt husmorig. Sen kommer min älsklingskorv och de blir mys, mys och åter mys.  Vi blir själva nu fram till månda, så de hinner nog bli nårra grill-dagar under tiden =).

De får nog bli ica nårra svängar också, jag e cepetard sugen på kräm atm! As gott!! Men det dumma med kräm är att man vill ha alla smakerna eftersom att alla är cepe goda. Antingen får jag beslutsångest elr så blir de dyrt XD.

Nähepp, om jag ska hoppa ur sängen och börjar göra det jag ska kanske >_>.

FAN! JAg måste köpa hårfärg...igen! >_<

Ett styck kärlek!

Bätiböna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback