Dagens mys.

Nu har jag kommit hem från marknaden, riktigt mysigt må jag säg. Alla vatt glada och fina.
jag hittade 3 piercingsmycken, ring + 2 labreter som jag lyckades pruta ner så jag fick betala mindre än hälften. 110:- rabatt x).
Lyckades också pruta till mej bättreheter när jag köpte vettenpipa tobak + kol =). Men jäkla va nära jag va att köpa ännu en vattenpipa >_<. Nästa år fåre bli istället ^^. Snubben jag prutade för blev min homie och ville kramas efter jag köpt det XD. Undrar hur det kommer sig att det blir så när jag köper nå? Hände samma sak förra året när jag köpte en till vattenpipa + tobak+kol. Jäkla kelgrisar XD.

Jag köpte som vanligt godisremmar. Men har bara ätit en halv, så jättedålig har jag väll inte varit idag =/. Fats köpte cola + naturgodis med =/. Inte lika bra =(.

Dagen har iaf vatt fin, men nu är jag fattig för bussarna kostar skjortan! =(

Hare fint folk!

Bätikorv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback