mysenhafen

shobidobidoo!

Nu har jag vatt ensam i nårra timmar, Robin drog vid halv 5 o de e lite tomt nu =/.
Igår vatt mys, vi gjorde drinkar som va mumsibaba! Men vi va lite tjocka i huvvet o använde min nya drink-shaker, vi skulle ju testa den och vi skakade den men i blandningen va de ju cola dvs kolsyra. Då sare typ poff och så började de droppa massa god dricka överallt >_< Så nu är hela golvet mumsigt kladdigt ^^.


Ah, de blev inga donkenpajer denna gången för vi var för tjocka för att gå upp ur sängen. Men snart så fåre göras, man kanske är lite för optimistisk med idéen men de verkar ju så satans gott ^^. jag mena man blir nog så rakkrns glad om man lyckas knäcka donkenpaj- mysteriet ^^ . Gosh! jag blir jääla pepp när jag börjar tänka på den dära underbara friterade pajen som är sänt från himeln för att kunna lösa alla världens problem x).

Äje, de e väll ungefär vad som hänt^^.

Nu vill jag göra nå kul elr bara gå o sova ^^

poooox

Beata

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback