ÅSM tisdag!! Farväl SisiGirl

Hejsan Håjsan =3

Idag har jag haft en as kul dag =3. Fast det började inte så jädra bra assu, har inte kunnat sova på några nätter nu =/. Ligger och tänker på massa gammalt skit som inte vill försvinna. Inte ens skolböcker får mej att somna =S
Så jag gick till skolan, trött som ett as för att kunna säge hejdo till SebastianSisiGirl. Den enda grabben i klassen vatt han men han palla inte skolan mer så han quitade idag =(. Men vi hade en fet mysdag för att "fira" av honom ^^. Vi började med att poppa en mumsi påse popcorn (eftersom vår klass kallas ES07popCorn pga. att vi poppar popcorn 24/7 x3) Sen drog vi ut i kylan för att busa x3. Vi skulle göra feta pepsi fyrverkerier, men dom blev små eftersom vi inte hade tillräckligt mkt mentos =/. Men kul vare XD.




Mitt i inspelandet får jag för mej att sparka flaskan på SisiGirl och glömmer helt bort att jag spelade in, de är därför de blev lite fult i slutet av videon ^^.


Raisa spelade också in en video o hon fick med sparken men inte träffen på SisiGirl x3.




Vi stod mitt bland alla fönster och folk glodde som tarminfekterade hönor XD De va fett ÅSM!! =333.Vi busade mkt mera vill jag säga =3. Vi hade post-it lappar och skrev ollad på varenda lapp XD. Vi fyllde en toa, böcker i biblioteket, en cykel, ett random skåp, i skåpen hos helt random folk och ofc lite överallt i skolan x33.







hihi^^ vi va roliga =3

Imon blire fete långa hål i skolan, så jag ska gå runt o va mys i huvvet med min goa mumsblandning =33.

Nehepp nu ska jag försöka komma på nå gott att keka på >_<

Hare kanonkul

poxxoox

Beätipäti

Kommentarer
Postat av: Dijana

svar: varsågod :) skitfin är den!

oh tack så mycket :) det värmer...

2009-02-24 @ 19:47:03
URL: http://djj.blogg.se/
Postat av: Micka

jag vill med skirva lappar och sätta upp :O

ser ju hel festligt ut!

2009-02-24 @ 20:37:03
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/
Postat av: Anonym

hihi knaskalas :D



Jag vill med ha sådär roligt! :)

2009-03-04 @ 14:53:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback