Myshelg!

Hallups=)

Nu har jag vatt hemma i typ en halv timma, inge kul vill jag säga. Imon börar skolan igen och de vill inte jag nånstans! Helst skulle jag vilja ha kvar denna helgen ett bra tag till x). Robin e mysig och jag mår helt bäst vid honom =>

hihi, jag tror jag och Robin är vampyrliknande saker XD. Inte för att vi köttar sönder folk o dricker deras blod, Hell NO! Men typ att vi lever på nätterna och sover på dagarna^^.

Egentligen skulle jag behöva plugga en massa, jag ska ha matteprov nån dag, men vet inte vilken =S jag skulle också behöva börja läsa en bok som ska va färdigläst och diskussions redo på onsdag. Sen har jag iofs gamla kulturhistoria uppgifter som skulle behöva göras =(. Illa pilla, finns de ingen smartkorv där ute i världen som vill hjälpa mej?! (A)


Åh =) Sen vill jag bara säga att mina bröst har nog blivit ännu lite större efter min senaste kikärtsmåltid ^^
Får satsa mer på de imon, om jag inte käkat upp alla burkar redan ^o)...Hoppas inte!!! ^^

Äje!

Hoppas er helg vatt najs =>

Poxxoxii

Bättuu

Kommentarer
Postat av: emily

så fin din header är! :)

2009-02-23 @ 16:42:39
URL: http://emilyt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback