söndag

Gosh! jag är helt slut idag! Ändå har jag inte gjort annat än chillat, jag sov länge, käka frulle, spelat ett gammalt tony hawk spel on my ps2^^. Ah sen käka jag igen. Nu ligger jag o e proppmätt och helt utmattad. Jag fattar inte problemet, jag ville ju ha ork till att ta min springonad runda >_<. Hade jag inte haft datorn i knä hade jag nog sovit ett tag nu.

btw så tror jag de inte går att rädda min älskade fritös =(.Jag får helt enkelt köpa en ny då >_<. MJA! de e sjukt som de sjukaste barnet i afrika så beroende av friterad mat jag har bivit! men de e gott som in i fan x). 

Imon ska Robin komma till mej och vi ska testa o göra donken pajer! De blir mums somfään och självklart ska pajerna va fet friterade =3

Nu ska jag nog soffa och drömma sött till underbar death/metalcore! x3 (finns inte många grejjer som slåre, nårra klart men inrte jätte många xD)

Aje! häärääe bäääst!

poox

bäättii

Kommentarer
Postat av: Raisa

R.I.P

fritösen

må du vila i frid..













anywaaaaaay bejbs! ha så skojj och lyckatill med pajerna :D

älski<3

2009-02-15 @ 19:23:55
URL: http://raisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback