skjuten rätt i bakverket!!



Tänkte lägga in videos där jag bli skjuten rätt i bakverket twice! x) (fast de va ju fler ggr men de blir kanske inte kul o kolla på massa videos me samma syfte XD) 






Jag vet inte direkt om kvaliteten roolzar men jag hoppas iaf att ni ser nått x)






Anywayz så ska jag fixa en sk "jackass"helg snart! Jag fixa massa folk, folk som vill va lika sicka som jag vill och folk som vill va support och en fin utfyllnad ^^. de kommer bli fett nääjz o jag e fett pepp. Jag ska få allt vi gör filmat och fotat, sen kommer jag lägga ut de här också x).

Men här får ni iaf ett smakprov på hur jag e x33.

hare bäst o sov gott festa tungt o vila lungt! =3

Poox

Bäti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback