Nu har jag brådis!

Ok, jag hann inte träffa folket men bussen ska jag fanimej hinna XD. Den går nu om en kvart, så nu ska jag bara plocka ihop lite grejjer sen far jag x3.


Vad ska ni hitta på i helgen då?

Åhh! ni kan hjälpa mej hitta ny musik att fylla mitt huvud me så är ni mega gulliga. Jag lyssnar på death/metalcore o dyl, så har ni några tips på band så kan ni va mega gulliga att säga =3. Elr de behöver inte bara va Beata musik, tipsa gärna om allt ni kan komma på förresten x3.

Nä nu får jag skynda på!

Ha de fint!

Kärlek!

Beääätää

Kommentarer
Postat av: Sbebastian

Haha, nej, men tack ändå. :D

En måltid = en städning... vad bjuder du påråva? :D

2009-02-21 @ 16:55:01
URL: http://recognitionfades.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback