Myslörda

Shalupp =D

Idag har jag varit lite seg o inte uppdaterat förrän nu. Ändå ställde jag klockan på 10 >.< jag gillar ingen stress,  jag har faktiskt duschat o kletat in mej med massa krämer o skit. Jag har också hunnit fixa mej  färdigt x).
Nu äre bara att jag ska laga mej lite mat sen träffa nårra polare som jag typ hinner träffa i 1 timma eftersom jag ska till Robin =>.

Idag vatt de bara en kort uppdatering, men mer blir väll imon när jag kommit hem ^^

BTW. Jag älskar er som kommenterar alla söta saker! Man blir helt lycklig i själen, de finns även en och en annan som har lagt ut pics på mej i sina bloggar och det gör mej bara ännu lyckligare =D Keep up the åsm work =>> jag ska se till att ge igen för att visa min tacksamhet! =3

Ha de bäst i helgen och se till att roa er på bästa möjliga sätt =3

Poxxoxi

Bätätitäti

Kommentarer
Postat av: Emmah

hoppas du får en bra dag sötnos :)

2009-02-21 @ 15:33:45
URL: http://emach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback