Vad är det som luktar?!

Tjena tjena där mellan bena!

Jag sitter här och har ätit mej tjock men jag är fortfarande inte nöjd. Tror det är popcorn jag saknar^^. Massa mumsigt! Folk underskattar faktiskt popcorn.

Aja, idag har varit en lång men ganska chill dag, en kreativ dag. Tryckt kläder och lekt i keramiken. Raisa och jag hade köpt mumsiga sockerkringlor till kaffet på keramiken =).

Gårdagen spenderade jag med min kära andra hälft =). Vi lagade bla mat och hade oss en rolig stund. För Robin hade råkat stoppa in ett grytunderlägg av kork i ugnen. Och ovetande var den var sprang vi och letade tills vi skulle kolla till pommsen i ugnen. Där hittade vi den, smulen och bränd XD. Luktade skit och rök som ett as men maten var god =).

Blir laga mat och mysa med min lilla kärlek hela helgen sen, vi får va noga med att ha koll på underläggen och dylikt då =).

Nu ska jag skriva ansökan om Au pair tror jag =).

Kärlek!

Bätiböna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback