Time for a change, omgard!

Uschach!

Antingen blev jag fittifans med åksjuk på bussen (vilket jag aldrig annars blir) eller så börjar jag bli sjuk, typ kräksjuk elr nå =S

Så när jag kom hem planerade jag att läsa i en bok som ska diskuteras imorn, jag har 100 sidor kvar =< och jag somnade innan. Var nära kräken hela tidn så klarade inte att vara vaken. Vad jag än gjorde så kräkades jag nästan =<. Så vettifan om jag drar till skolan då, tar gärna första bästa tillfälle att få sooova och va ledig =).

Nu tror jag faktiskt det är bestämt, I'm going redhead! Både Raisa och Robin sa precis likadant när jag frågade hur jag skulle göra så why not then. Fackar det äre ju bara att göra om =).
Så nu måste jag bleka hela håret och blöblööö. Och palla att jag komemr bli cepe orange i håret =S. Aja, får väl vänta till fredag så kan jag göra det utan att folk ser mej som orange XD.
Men jag känner inte riktigt för att släppa mina 2färger i håret. I wantz 2! Så ska prova ha rött och blonda slingor(som jag har nu) Skulle va snyggt att ha lite svarta slingor i det röda med, ist för det blonda då =).


Aja får se. Helgen var fin med min man, önskar jag fick träffa honom varje dag, alltid!

Kärlek!

Bätiböna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback