Sluta sparka för fittifan!

Jag blir riktigt trött på att aldrig få uppleva respekt. Är det för att jag är den där lilla svaga människan som folk vet att man blir förlåten av oavsett?
Jag kan bli arg och jag blir nästan alltid knäckt, men döljer det så gott som alltid för dem som knäckt mej. Istället tas aggressionen ut på andra som är enklare att bli pissed på och det vill jag aldrig, ingen vill väl det. Alla vill ju ge igen på den som förstört en, men man är inte stark nog.

Men nu tänker jag fan inte låta andra få min aggression. Jag vill fan bli stark och även omdet är mkt snack och lite verkstad för att det är så svårt, tänker iaf jag försöka klättra upp och bli stark. Det svåraste är nog i början, sen kan man nog inte sluta.

Funderar på att ta mej ett bad elr nå. Brukar hjälpa lite när jag inte klarar av mej själv.

Bara en warning till folket som läser, fackar ni med mitt liv ska jag trycka in fingrana i halsen och kräka er äckliga!


Kärlek!

Bätiböna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback