sketen torsdag föder guldad helg.

Åååh!
Jag slutade vid 12 idag, hade en hel massa inplanerat men sen så slutar det med att jag ligger och sover i sängen. Dock hann jag läsa lite innan jag somnade. Men nu ska jag ta tag i mej och läsa ca 50 sidor till innan jag är nöjd med den uppgiften för dagen. Har laddat med en kopp te, lussebulle och en kexchoklad =). Då kan man ju inte somna, iaf inte förrän det är slut XD.

Som tur väl är firas Lucia imorn i skolan, visst hade det kanske varit mysigt att kolla på det, men jag planerar en sovmorron eftersom att jag är väldigt morrontrött =).

Imon måste jag leta lite julklappar på stan och sen åka hem med mannen och bara mysa hela helgen! Känns som en mkt fin helg för mej må jag säg =).

Men nu är det ju bara den där sketna torsdagen och jag har mkt att göra =/.

Kärlek!

Bätiböna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback