I wantz my mys back!

Nu är jag hemma från min lilla korvielove!
Men det blir mys snart igen, det är ju bra =).

I måndags vaknade jag ju sådär tidigt och frgade håret. Robinkorven gillade det pretty much måste jag påpeka =). Då blev man lite gladare eftersom jag vatt så jäkla osäker på mitt röda.
Dock äre ju ganska mkt svart i still =S. Men det blev lite fräsigt och jag gillar det mer och mer =).

Hos Robin har vi myst massa, sett massa Scrubs, jag har levlat i wow och Robin börjar se min utveckling =).
Idag gjorde vi negerbollar med ett lustigt recept. Men dom blev goda ändå=).

Imon ska jag troligen iväg till Kosta och ferra i glasbaren som är snygg!

Nu ska jag smälta bort alla tomteskum och sätta igång min Abtronic =).

Kärlek!
Bätiböna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback