Hjärntumörerna har möte atm, plz think latzor.

Seröst!

Min hjärna försöker med allt för att döda mej!
Jag har börjat tro riktigt ordentligt att jag har mins 1 hjärntumör i skallen. Skämtar inte!
ont i huvudet 24/7.Mestadels av gångerna smärtar det som om hjärnan är förstår för skalet elr skallen. Tror mina tumörer blir större och större och är redo att spränga huvudet i 7 bitar! Elr kanske 11 som det känns nu.

Om jag inte har tumörer måste det ju va något annat som orsakar det. Men det får jag aldrig veta för varken kuratorn elr skolsköterskan har haft tid med mej på typ 1 år =(. Fin skola eeeh ;>.

Kan ju va så att det är stressrelaterat, att så fort jag känner cepekorv så blir det resluterat till en tumörsmärta. Tror jag tänker aldelles för mkt för mitt eget bästa också.

Nä idag är ingen bra dag nånstans.
Fast idag är ju sista avsnittet av Ullared iaf ^^.

Kärlek!

Bätiböna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback