Gott gammalt år so far!

Jag är lika tidig som alla andra och önskar ett gott nytt år, eftersom jag inte kommer vara här vid 12-slaget.
Men so far önskar jag er ett gott gammalt år elr nått ^^.

Ikväll ska jag fira nyår med massa okänt folk så får hoppas att det är en hög trevliga jävlar =).

Ikväll kör jag på min skinnklnning och håret så att det ser ut som sidecut(eftersom att jag velat ha det länge men aldrig vågat >_<). Tycker det passar idag eftersom att håret är nyfärgat och jag inte har nån utväxt XD.
Måste nog färga det snart igen tror jag dock O.o...



Tycker ni? värt att skala bort en del hår?
Det ser bättre ut irl, promise!!! =J

Kärlek på er!

Bätiböna!

Kommentarer
Postat av: Raisa

snopp dedär blev skit bra. FAN vad bäst juag är stolt pewnis

2010-01-03 @ 01:03:00
URL: http://raisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback