Naket i -20 grader!

Shena i baljan!

Jag har vaknat tidigt idag pga väckarklockan, annars hade jag still sovit x). Jag ska fara buss till mannen min, fast han är hemma hos Allekorven så ska ta mej dit först, hur det nu funka problemlöst ^o).

Igår skrev jag inget, för jag hade tagit mina steg till Kosta. Trallade lite på Outleten, lyckades köpa lite julklappar men gick mest och ville ha råd med alla snygga skor >_<. Så så fort jag har några slantar över ska jag flyga dit och köpa skor, hiih x). Jag gjorde iaf ett kap till mej själv igår =). Ett par röda mjukissar =). As sköna! Och för bara 25:- x).

Efteråt gick jag snabbt hem till Issakorven, det var drygt 20 minusgrader ute. Jag ville dö, jag visste vad som väntade mej....


När alla kom, jag menar alla. Hela gamla gangbanget, tror inte vi har träffats alla på år och dar! Iaf, alla hade kommit vi satt och tjockade oss med godis som Emilia hade dratt med sig från hemmakväll. Sen sprang vi ut i bara bikipinissarna, ut i 20 minussarna, in i en 39graders badtunna. Det blev sån chock för kroppen, vi var tvugna att ha mössor på oss så vi inte skulle få cepechock och dö.
Tror vi satt i tunnan i 3 timmar XD MEn det vatt as skönt! Jag vill ha en =).



Jaah, det var mysigt och snart träffas vi igen. Parteeeh i den snygga glasbaren för att fira john =).

Nu har jag brådis!

Kärrlek!

Bätiböna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback