Fina dagar men snart back to böna!

Tjenis bloggen!

Länge sen nu =/. Det blir inte av att jag skriver när jag umgåsas med min kärlek, men ska försöka få det gjort framöver.

Dessa dagar hade vi planerat att spendera vid stranden och sola och picnica, självklart har vädret sugit böna. I måndags och i tisdags hände det flera ggr att det börjat regna precis när vi skulle ut elr var redan påväg till sjön. Dock inte för att sola och bada (eftersom det va cepe kallt >_<) men iaf för att äta picnic och röka vattenpipa och bara mysa. Igår kväll gick vi iaf dock blev det bara vattenpipa. Tror jag måste köpa ännu en till för dom börjar facka mej nu =(.
Anywayz så har det vatt mysigt =).

Robin har vänt mitt dygn tillbaka, somna tidigt och vakna tidigt. Tog mej en powernap efter att Robin åkte ^^. Cepetard trött vatt jag och det är alltid så jäkla skönt att sova när man är cepetrött. Låter jäkla reasonable må jag säg^^.
Skönare sömn blire också om man drägglar, tror det är ett tecken på att det är skönt ^^.


Dock är Robin vaken, men dräggel är underskattat + att det är vatten på bilden.
Men det brukare inte va i vanliga fall =J.

Nu ska jag strax satsa sov, ska upp tidigt imorn och städa massamassa.

Snart börjar skolan och jag får ångest!
Kommer knappt få träffa Robinbönan bara för att hans schema är cepe cepe! Förstår inte hur han kommer orkat =/.
Och jag som inte gillade mitt, jag ska inte klaga!

Ha det fint!
Bätikorv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback