Pretty darn much!

Halllooooe mina söta bönor =)!

Idag är jag trött som en död friterad GET! =(. Fett sugen på powernap men kan ist bli en powerwalk, Fast än mina fötter killar mej still! Jag har sår och blåsor och ont överallt, så idag såg jag ut som en bonne i mina badtofflor -.-'.

Dagen vart lång, tråkiga lektioner och 2 timmar hål. Under hålet satt jag, Maria und Emilia i kö till Syon för att ändra bl.a min kurs till engelska C. Vi satt där hela jäkla hålet och det sög hårt! Dock kom Alle och satte sig med oss och piggade upp väntan =).

Engelskan gick bra idag =) Gillar dock inte att snacka engelska bland främmande människor =/. Uttrycket "pretty darn much" råkade slippra ur min mun. När jag insåg vad jag sagt Roflade jag pretty darn much helt enkelt XD. Glömde nämna att jag fick en ful liten rolig accent just vid detta uttryck >_<. JAG ÄR BRA!  Höhöhöhöööö.



Imorn har jag sovmorrn sen blire en fin liten utgång med så mkt folk vi kan få med =J. Så vene om jag kommer ha tillgång till att skriva imorn, men foton måste jag baskemej ta! ^^
Fårse om jag kan hitta en soffa o sömna på elr nå, tror jag har en faktiskt =).

Uscha! jag skriver way too much >_<!

Kärlek!

Bätikorv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback