Snälla ge dig själv aldrig ätstörningar!

Fasn!
Jag är helt slut, har tatt en liten power nap.Ska nog snart gå och lägga mej helt.

På två dagar har jag inte ens ätit en pizza. Jag klarar verkligen inte av att äta! Nu hare blirvit riktigt extremt!
Det funkar verkligen inte att äta, äter skit slow för att det inte funkar. Mår cepe illa och är nära på att kräkas, men det finns inget att kräkas.
Det här är verkligen inte något någon borde syssla med! Jag skriver för att få folk att inte göra samma misstag som jag gjort.
Snälla! Det är verkligen helt fel att göra såhär. Jag kan tyvärr inte ändra på det, jag har haft problem med detta sen jag gick i 3-4:an och detta har blivit en del av mej och man kan aldrig bli helt av med skiten!
Börja inte!
För mej kommer det in som en spärr mot annat skit som depressioner. Det gör att jag tänker mer på det än allt annat skit. Just nu kan jag dock inte reglera elr styra mej själv. Så fel har det gått!

På fredag ska jag äntligen få dränka mina sorrows!
Det blir ferre och utgång!
Ska bli så jäkla skööönt!
Ah just ja, ska ut och äta först men pärona mina. De firar många år som gifta. Så vi ska ut och äta. Ironiskt va?!

Imon ska jag sola och städa!

Kärlek!
Bätikorv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback