Nästan i onödan!

Nu har jag precis kommit hem från stan.
Jag och Raisa åkte in av en anledning! Att gå till den frisörsalongen som sökte modeller till hårförlngning. Trofan att dom inte ens hade öppet! Inte heller skulle det va gratis, skulle typ kosta 2 500 elr nå i den stilen =/.

Det gjorde mej soo frikkin' pissed!

Men Jag köpte ny EDT som luktar smaskigt och ett nytt lypsyl som är åsm och ger en friskhet osv på läpparna =). LOFF IT!
Sen va Raisa sugen på godis, jag tänkte; hmm, nää jag ska inte köpa nå. Självklart vatt de jag som köpte cepetard ultra mkt!
Jag har ett problem =(. Det minsta godiset jag köpt för är för ett halv kilo, och det var i fredags XD.

Aje, nu ska jag städa, men är cepetard trött =(.

Kärlek!

Bätikorv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback