Madness.

Lupp!

Det blev tacos för mej innan =).

Nu äter jag cepe mkt godis samtidigt som jag skriver brev om mej själv till min engelska lärare. Egentligen vill jag inte äta godis atm men det är såå gott! =(.

Snart är engelskan klar och jag funderar på att gå promenix och skita i städningen idag och ist ta den imorn när jag är ledig.

På onsdag ska vi ha skolfoto. Vi ska satsa på tema psycho. Inget ovanligt tema näre kommer till mej ^^.
Ni har väll sett mina pics hoppas jag ^_^. Det blir typ som fotorna fast snäppet värre hoppas jag på =J.
Lisa och jag har snackat om att ta nya sånna foton också, hoppas det blir av snart då =).

På onsdag ska jag gå till en frisör som sökte modell till hårförlängning. Hoppas vid Alabama att dom vill ha mej! Dock så är jag skeptisk eftersom mitt hår prob inte gillas av många frisörer. Det är slitet och galet! =/

Aja, back to study!

Kärlek!

Bätikorv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback