Kul igår!

Hallå!

Har inte orkat skriva innan. Kom hem tidigt idag och sov. Men nu är jag vaken och planerar sol=).
Folk vill ha ut mej idag med men det pallar jag ej!

Igår va kul. Hur mkt folk överallt, många man kände men också många man inte kände. Nytt folk blev kända osv. Trevligt som det brukar vara helt enkelt.

Skäms dock rikigt mkt att det knappt blev nårra bilder. Men blev nårra när vi stod o lyssnade på Chamber 4, som är ett lokalband. Jag och min very friend, Julius bestämde att vi också skulle va på scenen. Dock inte så länge men jäkla mkt roligare ;>. Vi hoppade upp, drog ner byxorna och moonade sen jublade vi. Min Ena filmade detta men hon borde filmat det längre, videon blev nog bara 2 sec =/. Men ska kolla på den och se om den är värdig att läggas upp.
Riktigt kul vare iaf =J

F.ö. så träffade jag Robin och hans polare som är helt översköna närom druckit! Jäkla glad blev jag att jag hittade honom i folkmängden eftersom vi inte träffats på länge.
Men imon kommer han till mej och det blir back to mys =).

Det blev liten sväng av öltältet men inte länge, skulle in på Sports men det blev det inte heller. Helt crowded vare och när vi äntligen bestämde oss att dra in skulle de snart stänga. Men inga sura miner, det vatt mysigt anywayz!

Sov dock inget inatt =/ jag och Robin låg i en puff hos Ena och det vatt trångt och jäkligt.

Nu blire nog sol som sagt, elr sov igen ^^.

Ha det fint!

Bätikorv! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback