Kan nån...

...förklara för mej varför onyttiga saker ska va så jäkla gott?
Vem är så dum i huvudet att komma på att det ska vara gott?
Varför är inte nyttig skit go'are?

Jag kan inte sluta smäcka i mej shitloads of shit!
Godis, choklad, chips.. allt! Och man kan inte sluta heller. NOPE brotha'!

Och vf är jag så sjukt dum att fortsätta godis efter godis, när jag fortfarande har?!
För att hamstra till dystrare tider?!
^o)... Kanske kan det va nå sånt, långt ingrävt i den omedvetna bönan.

Men seriöst! Vem var den första att komma på onyttigheterna?!
Wikipedia next?   x)

Oj! kl är inte mer =S. Jag är rastlös! Kan va socker och fett kickar.
Har dock svenska krönika att skriva, men vem fan vill göra det?!

Blobbidobbie kärlek!

Bätikorv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback