Hur blir man pigg?

Hej hallååå!

Nu är jag hemma! Har haft en nedrans lång dag =/. Somnade typ på bussen så jag vatt nära på att missa den.
Nu sitter jag och smaskar i mej massa kiwissar. ska ta mej ett stort glas multivitamin dryck också x).
Börjar faktiskt piggna till redan =).

Funderar på att snart ta en promenad men fårseom huvudet och hjärnan vill med mej.
Allt jag vill göra atm är att sova som en sten och inte vakna förrn imon ^^.

Snart är det äntligen helg och det ska bli mysigt som vanligt! =>
Robin och jag ska på lörda fara till Ullisbullis aka Gekås x). ÅSM!
Älskar Gekås som en boll! Ibland blir man dock besviken men det dilligaf:ar jag atm x).

Gosh!
Tips på piggupp stuff?

Kärlek!

Bätikorv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback