Fasan är här!

Tjenis ...!

Idag hade jag planerat att vakna tidigt och ta vara på dagn. Men vaknade sent av någon anledning. Skönt vare iofs men det kommer bli svårt att vakna tidigt på de kommande mornarna =/.

Idag är som sagt den fruktade, sista lediga dagen innan skolan =/. Kom på att jag måste köpa nytt hänglås eftersom jag råkade låsa in nyckeln i skåpet några dagar innan skolan slutade -.-. Måste också köpa nya skrivblock osv.

Jag har hunnit med att damma huset idag, har en paus nu sen blire golven =/.
Av någon anledning har jag både igår och idag suttit mej på gräset och typ filosoferat. Ganska mysigt faktiskt, solen finns ju på himmeln men det är ganska blåsigt.

Nu ska jag kanske äta frukost, sen städa klart =/

Kärlek!

Bätikorv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback