Modevisning idag

Tjennopeños! =3

Idag har vatt en galet lång dag!
Kom nyss hem från en föreläsning om klimatsmart mat, många somnade under de, nästan jag med lol XD.
Vi fick smaka på nått kladd på en macka och på nässelplättar med créme fraiche (stavning?)och rivna morotar. De vatt gott => spec plättarna ^^. Lite läskit i början bara, är som ett barn med nyttig mat XD.

Idag började iaf dagn med fika, hade elevrådsmöte (Majas och mitt första möte som vi gått på eftersom vi inte vågat gå innan( vi är typ represenTANTER x>)  ). Vi fick galet mkt fika =>>>> så nu ska vi våga gå på varje möte, hihi XD.

Hade också en halv Naturkunskap lektion, gick på modevisning den andra halvan =>. Jag e trött atm så bilder blirre imorn =3.

Hade engelska också, inget hände.
Hoppade fotot och träffade Robin och Alle. Robin svek oss aningens, fast han skulle hem o plugga så han e flåten ^^.
Alle o jag drog o köpte glass, de vatt galet mums =>.
   Sen åkte Alle hem så jag och Raisa gick och köpte Donken paj och glass på just donken x>.
Sen drog vi hem till Majs, där Tina och Heddan också fanns =>.
Vi mös sen drog till den dära föreläsningen.

OOOH! btw! Raisa och jag hittade SevenEleven i Växjö! =DDD. Hur har man kunnat missa ^o)?!

HIHI! LOOOdLz XD
Jag budade på ett par illgula shuttershades igår på tradera, bara på skoj egentligen för jag trodde inte jag skulle vinna, Men så vann jag XD Men hur fasn ska man betala ^o)? jag suger sönder på sånt här =<.

Nu vill jag bara sova.

OOH! btw, imon ska jag o Robin köpa SNES till Robinkorv och spel till jagkorv x> YUM! =3

Nu duger de för dagn baskemej! x>

SNOPP!

Bätitjock!

Kommentarer
Postat av: elin

wtf, vart finns det seveneleven?! :O

2009-04-18 @ 20:17:41
URL: http://fablife.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback