Reborn!

Shenna korvzorz!

Jag e propp mätt, jag skämtar inte när jag säger att jag gjorde världens goaste pancakes idag x>. Galet perfekta, typ av diamond standard ;>. Dom vatt tunna och alldeles underbara!  Nårra gjorde jag crépes av också x3. Elr jag tjockade bara in me massa ost och vek pannkakan XD.

Hursomhelst så har jag vatt borta i flera dagar känner jag nu =S. Känns nästan som en reborn nu typ xD.

Helgen började i fredas då jagva ledig, fast det visade sig idag att jag inte alls va ledig =S. Aja whaa' evaa'! ^^.
Tog iaf skön jälla sovmorron, sen åkte te stan me Josie, rökte vattenpipa i Linnéparken, började smådricka till frerren som Alex hade på kvällen. Den va najs me najs folk som fann =>. På kvällningen kom tillome Robin dit me sin homie o då blev ferren bättre =>.

Resten av helgen spenderades hos Robin, vi hade som mål att klara DK spelen. Men pga av Robin ville sova hela tidn så klarade vi bara 1 spel, nästa får vi se när vi klarat ^^.

Ska se om jag kan få bilder från i fredas förresten, jag tog typ bara en bild, tänkte inte på att ta fram kameran >.<.

aja! nu fick jag smärta i magen av alla pannkakor!

En korvkärlek!

Bätikorv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback