daddldooo!

Oooheeeoooh, flygplaaan.
Oooheeeoooh, flygplaaaaaan. Luftens hjältar hela daaa'n....

Rofl x> kom inte på bättre inledning än vad som resultaterats(elr hur fään man ska formulera sig >.<) ^^.

Nu har jag iaf vatt hemma en stund efter att jag vatt o müsat hems hos Robidobidooobn =)
De e allti lika bacon o slitas från sötekorven. Men de kanske att jag träffar hanom imon igen =>. Kanske att vi drar ut till nån stuga nånstans, ingenstans med folk och ferrar =>. Ganska pepp påt =3.

Snart ska jag nog ta mej en promenix med min minsta lilla korvbulle.





Efter ska jag färga mitt hår pga. att jag har kilometer lång utväxt =(. Så nu kommere blonda bli sönder fackat. före kommer bli gråttbajs =<. Så måste jag köpa blekningsmedel igen >.< Fan cepe tardjobbigt ibland, men de e jy iofs värt allt fack ^^. Kanske ska satsa på verkligen vitt och svart denna gången, fårse lite hur min hjärna vill med tidn x3.
Fast de skulle ju va hel åsm att prova en gång med vitt o svart, då blir jag jy ännu likare mina hundar.
För er som inte vet, så ärre sjyyykt många som har fisit av kommentaren att jag e lik mina hundar pga håret, aah och lite personligheten med XD men de e jy en helt annan story x>

De blir nog kladdkaks bak idag också ^^. Den där godaste kladdkakan i hela världen me cocosknäcktäcke. Den e sjykt galet god att man vill dö i ett berg av det och man e galet lycklig unde tidn man käkare =333.

HAHA, rofl, fast sen får man typ ångest för att man käkade galet cepe mkt att man mår illa. Men de e värt de =>>>.

Aja, promenixx på G nuue!

Skriver säkört merra later =>.

Tjooodelidoodlzz!

Ballefätti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback