Mys med Robin =>

Hejsan håjsan i hålet!

Nu är jag hemma, elr har vatt hemma i nårra timmar =/. Jag gillar inte att va utan Robin =<.
Vi har allti cepe mys, nomnom!. Igår hade Jag fixat en överraskningspicknick, de va därför jag va uppe i varv o grejjer i torsdas (och fredas morrn x>).
De visade sig att en i min klass bor på Robins gata, så jag hade fixat så hon tog väskan med sig hem efter skolan så att inte Robin skulle se^^. Jag sa att jag skulle hämta en kokbok XD. När han såg väskan trodde han jag hade antingen en jättestor vattenpipa elr en bong så vi skulle röka på XD Jag mena, hihi XD de e jy den ultimata picknick-väskan XD.

Innan Robin fick veta vare va i väskan (dvs före picknicken^^) skulle han o hans homie skejta aningens.
Efteråt gick vi iaf till en litn grillplats vid en sjö, laddade vattenpipan och mumsade mat o fika.
Vi ska snart ha picknick igen, de e så himlans mys. Robin e himlans mys.
Jag är så satns galet glad att jag får känna och älska en sån människa! Den finaste jag vet baskemej!

Neh nu ska jag poffka poffcorn o hitta nå bra film elr nå ^^.

Bilder från picknicken har jag dålig koll på för jag sa till Robin o ta lite kort ^^. Fårse vadsom finns om de finns nå XD.
Men jag måste bli bättre me kameran nu baskemej!

Fjong på er!

Bätisnoppkorv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback