Cv är svårt

Hej hallå i skogen full av banan!

Jag e sjukt galet trött, fasten jag hade längre sovmorron än vanligt + ingen idrott, så 1 halv lektion som vi bara va i konsthallen vatt de bara för mej idag. Men ändå så trött! =S

Nu sitter jag iaf och skriver CV, yes Jag måste ut och söka sönder mej på jobb. Mitt konto typ ekar av tomhet =<.
Ska kolla på nårra Bätiga ställen i stan. Men fasn jag vill bara kunna glida in i ett as najs jobb sisådär =>.
 Men de fackar för många av oss här i världen tyvärris =<.

fasn va ska man skriva i cv:t!? Jag har i stort sätt glömt många av mina tidigare arbeten/prao osv =<.


Aja, när cv:t är klart ska jag baka o grejja =>.

Blubbblobb på er!

Bätikorv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback