Skate med hederliga generalen

Fjong i kalsongen! =>

Nu sitter jag o e pepzor!
Har varit ute i nårra timmar me emiliakorv, jag skejtade (lite) för första gången i år, för att va första gången gick de nästan ok, inte riktigt, men nästan ^^.
Emilia satt och tog kort på när jag va kass tsm me generalen^^,





jag kör major oldschool hihi, men de ser lite söttigare ut på pics =>.
Fast brädan fick jag av en korv för att jag skulle lära mej åka o inte wasta money ifall jag faila.
Very major treflit tycker jag sånt är =>.






var tvungen att visa ett stycke lite hud under kvällen för sån är jag, kan inte låta bli nångång XD.
skönt vare iaf x3.

nu orkar jag inte lägga ut mer pics för mitt internet har pms =<.

Men imon skare bli kul om allt som e tänkt ska hända händer XD

chooflööng i armhålan!

Bätispagapettikorv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback