Smöögååsmacka, droolz!

Asså dudes!

Jag är tjockt mätt i magen atm!
Gjorde mej smögåååsmacka, elr hur ska man säga närre typ e smöögååstårta fast ingen tårta ^o)?!

Aja, sjykt jälla yummy vatt de iaf x>.



Anywayz så fackade min CV skrivning eftersom jag måste ha referenser o jag måste fråga folk först. Fan jag ville jy söka jobb imon baskemej >.<.

Oh Robinkorv fyller år imon o han vill inte träffa mej så jag får fira hanom, han har plugg o wow =<.
Dumma han som dissar mej för sånt! Jag känner mej sviken=<.
Hur många pluggar på sin b-day? spec när de e ett så viktit number lix!

Nu fick jag en reminder av Heddan att jag ska plugga text till teater-uppspelet imon. Bläää! jag gillar inte att agera för folkkorvar =<. fast de har blivit bättre fatkiskt =>.

Jag tycker iaf ni ska tycka synd om mej för att jag inte får träffa Robinkorv imon!
Robin! De e vikti för mej o du e en korv!

Snopp!

Bätikorv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback