Super nintendo ftw!

hihohihohihoooo! x33

Jag har lyckats koppla in mitt super Nintendo =3, efter mkt om och men >.< men nu sås =D.



Så nu sitter jag o spelar donkey kong x>.
Major åsm ärre =>. fan va jag saknat o spelat.
Dock hittade jag bara 2 spel och en sladd för bättre ljud är borta, så nu måste jag typ börja jaga spel på tradera typp XD.
Men fasn, spelet har involverat hela familyn typ, alla umgås och är gada och vill spela. Galet!

Men jippie på mej iaf ^^. Nu vet ni vad jag ska sysselsätta mej med på mina tråkiga dagar =>. Fast då blirråm jy inte tråkiga ^o). Aja ni fattar ^^

Ching på er!!

Bättätibanan

Kommentarer
Postat av: Caroline

ÅÅÅHH donkey kong!! fan va roligt det var..det spelade jag alltid när jag kom och sov hos er juh!!! LOVE IT!!!!!! kram på dig! ..hahah vilka minnen =)

2009-04-12 @ 22:35:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback